Followers

Monday, August 31, 2009

assignment

finally..after suffering mentally and physically for quiet a while..i managed to finish my assignment..i don't know why this assignment really kill myself this time..i think probably because of suffering with this terrible cough..damn..i hate this..i m so scared of coughing..it takes very long time to be normal back..damn..this time..it's so unusual..come on..go away..i want to get well ASAP..i want to get a proper training..i want to normal back..please God..



Sunday, August 30, 2009

Majlis Berbuka di Corio

me with all the "bachelor" from Deakin University
left,apiz,abg irwan,me,abg farhan,muiz
me ,tya,nana and afiz(semangat berbaju kurung)
Salam...
Yesterday i went to Corio ..Geelong to attend one Iftar organized by Abg Yusuf Well,reaching the house approximately around 6 .20pm ..was amazing especially looking at his big house and kinda proud to know a person like him..
Sampai je rumah tu..Tya dah menjamu me and hafiz with nasi jagung with ayam masak merah...
ayam masak merah sangat masyuk...makanan2 sangat mengkaburi mata smpai x tahu nak ambek yang mane sbb byk sgt...but at least ..bukak puasa terase macam bukak puase kt Malaysia bila mana meje di jamu dgn pelbagai jenis juadah...
Everyone is wearing baju melayu and kurung...kecuali aku n apiz..and kami bersolat jemaah bersama...Ablution area pun ade kat rumah tu..how perfect the house is...pemangkin semangat ni..nak ade rumah sebjik macam tu kat Australia..insya Allah...
Alhamdulillah.ukhwah sesama kite pun bleh terjalin..sbb bukan ramai sgt pun komuniti Melayu kt bumi Australia ni..so,any invitation after this...please remember me...sbb aku suke bab2 makan-makan ni...nasi dagang anyone?

Saturday, August 29, 2009

Terengganu last puasa!

video

Bring my YT to meet my family in Terengganu..Now ,she knew how to tenun songket..even agak *lembut*..muahahahaha

Asian Cycling Championship

The Asian Cycling Championship was held in Tenggarong and Samarinda in East Kalimantan, Indonesia recently
the new indoor velodrome
The exterior of the velo
we won GOLD for MALAYSIA....for the first time...from left,Rizal,Me and Edrus
nothing to conceive ..just to thanks everyone who did support us ..we will try our best for the next upcoming events..
WORLDCUP awaits!!
MANCHESTER this coming OCTOBER...!!


* Credit to AKMAL AMRUN

Friday, August 28, 2009

berbuka


Estellar .!ABC tidak boleh di lupakanus at Uni Melbourne

its nice to taste the Indonesian food for berbuka with special someone..
we went to University of Melbourne..need to borrow some books since the university is so damn near to my house...i was wondering..
why dont i try to transfer to this university?Deakin from my house takes an hour to reach...its so damn far!!
i was searching for the library..its segregate from one department to another..and its so huge..and kind of dizzy to find..for a sake to get a book!

Ramadan Al-Mubarak

Ahlan Wasahlan Wamarhaban Bikum Yaumul Saumm..

The benefits of the Ramadhan month of fasting are too many to be counted. If one does recognize them and realize their importance, he wishes to have the month of Ramadhan to be throughout the whole year.

These blessings are given by Allah to the fasting Muslims, who are to fast with full faith and expectation.

These blessings and benefits of the month of fasting during Ramadhan have been grouped and summarized into different categories. They are summarized here without commentary. It should be remembered that all of these blessings were taken directly from Holy Quran and Hadith.

The following is a partial list for the blessings and benefits of the month of fasting during Ramadhan:

01. Taqwa:
  1. Fearing Allah (SWT)
  2. Practicing the Revelations of Allah (SWT)
  3. Accepting the little things that one has achieved
  4. Preparing for departure from this world to the Hereafter
  5. Self-discipline
  6. Self-control
  7. Self-restraint
  8. Self-education
  9. Self-evaluation

By accepting these criteria and by practicing them, the Muslim will achieve the concept of Taqwa in his private and public life.

02. Protection:
  1. Avoiding Immorality
  2. Avoiding anger/outcry/uproar
  3. Avoiding stupidity
  4. Avoiding all makrooh/mashbooh/haram

By achieving these good manners, a Muslim will come out of fasting a better human being in the society.

03. Revelation of Holy Quran: The Holy Quran was revealed during the month of Ramadhan. The Holy Quran is meant to be:
  1. A Guidance to mankind
  2. A Manifestation of right from wrong
  3. A Summation and culmination of all previous revelations
  4. A Glad-tiding to the believers
  5. A Healer
  6. A Mercy
04. Doors of heaven are open

05. Doors of hell are closed

06. Devils are chained down

07. Fasting with Iman (faith) and expectation: Such type of intention leads to forgiveness by Allah (SWT) to the individual's sins.

08. Door of Rayyan: There is in Paradise a door called Al-Rayyan. It is for the fasting Muslims. Only those who fasted the month of Ramadhan are the ones to enjoy the bliss of Paradise inside that area.

09. Rejoices: There are two types of rejoices for the Muslims who fast. These are:
  1. When breaking fast
  2. When meeting Allah (SWT) on the day of Judgment
10. Mouth Smell: The smell of the mouth of the fasting Muslim will be better than the smell of musk during the day of Judgement. (Bad Breath)

11. Glad-Tidings: These glad-tidings are given to the well-wishers while the ill-wishers are to be stopped during fasting.

12. Ramadhan -to- Ramadhan: Whoever fasts two consecutive months of Ramadhan with good intention will receive forgiveness for the mistakes committed throughout the year.

13. Multiplication of Rewards: Doing good = 10x, 70x, 700x or more during the month of Ramadhan.

14. Feeding Others: Whoever invites others to break the fast, and whoever takes care of the hungry, needy, during the last ten days of Ramadhan will receive equal rewards to the fasting person(s).

15. Blessing of Iftar: Dua is accepted by ALLAH (SWT) at Iftar time.

16. Blessings of Sahoor (The late night meal): This meal time gives the opportunity for:
  1. Night Prayers
  2. Zikr, Remembrance, Contemplation
  3. Recitation of Holy Quran
  4. Fajr Salat in Jamaat
  5. Dua of Fajr
17. Night Prayers: Whoever performs the Night prayers with sincerity and good intention will receive forgiveness of his past mistakes.

18. Shafa'at (Pleading One's Case for Forgiveness): Whoever fasts Ramadhan will receive on the day of Judgement the Shafa'at of:

  1. Ramadhan
  2. Holy Quran
19. Ihya (Passing Nights Awake): Last ten days of Ramadhan. When a Muslim makes this type of effort, he will get rewards, forgiveness, and multiples of blessings.

20. Itikaf (Retreat): A Muslim who performs Itikaf during the last ten days of Ramadhan will get:

  1. Blessings and rewards
  2. Peace of mind
  3. Contemplation and evaluation
  4. Better citizen
21. Lailatul Qadr (The Night of Power): Whoever observes it with sincerity and good intention will get the following benefits:
  1. Forgiveness of mistakes
  2. Better than 1,000 months
  3. Dua
  4. Zikr
  5. Prayers
  6. Reading Holy Quran
  7. Rewards
  8. Blessings
  9. Better human being
22. Generosity: Kindness, hospitality, visitation, etc. All of these and many more are among the benefits of Ramadhan.

23. Zakat al-Fitrah (Charity on Eid Day): The benefits of paying such as charity to the needy are tremendous, among which are the following:

  1. Purity
  2. Feeding the needy
  3. Sharing happiness
  4. Improving human relations
  5. Improving society
24. Sadaqah (Charity): The benefits of paying sadaqah are many. These are summarized as follows:
  1. Purity
  2. Flourishing of wealth
  3. Improving economy
  4. Circulation of wealth
  5. Elimination of inflation
  6. Elimination of poverty
25. Fasting and Health: By fasting, one gets the following benefits:
  1. Purification of body from toxins
  2. Reducing of weight
  3. Purity of brain
  4. Rejuvenation of body
  5. Living of life with happiness
  6. Looking younger
26. Change of Lifestyle: By living a different life style, one gets rid of the monotony of life and hence enjoys his life span.

27. Sharing: Of hunger, thirst and rituals with others in the society.

28. Eid-ul-Fitr (Feast): Sharing of happiness and visitation of one another as members of the society.

29. Graveyards Visitation: One will get the following benefits by visiting graveyards.
  1. Dua for the deceased
  2. Preparing oneself for departure from this world
  3. Feeling respect for the deceased
  4. Making the person to be humble in his life
30. Every breath is Tasbiih. Every breath and even sleep is Ibadah and awarded.

31. Umrah in Ramadhan: Visiting Makkah during the fasting month of Ramadhan is:

  1. Equal to one Hajj (pilgrimage)
  2. Equal to one Hajj with Prophet Muhammad (pbuh)
32. Historical Successes and Victories in Ramadhan: Muslims throughout their history received many benefits during Ramadhan the month of fasting, among which are the following:
  1. Battle of Badr
  2. Battle of Khandaq
  3. Opening of Makkah
  4. Battle of Tabuk
  5. Tariq Ibn Ziyad opened Europe
  6. Salahuddin liberated Jerusalem from the crusaders
  7. Egypt and Israel, 1973 - Egyptians kicked the Israelis out of Egypt during Ramadhan the month of fasting, etc.
33. Learning lessons from historical incidents that happened during Holy Ramadhan the month of fasting, e.g.
  1. Wafaat Hazrat Khadijeh (as).
  2. Wiladat Imam Hassan bin Ali (as).
  3. Shahadat Imam Ali bin Abi Talib (as).
  4. Youm-al-Quds.

cycling review

sorry for the bad quality of images..i scanned them...!

it covers my story during the wordchampionship...well,i suppose cycling in Malaysia have to leap one step ahead...everyone can win ..its all in ur mind in ur heart...dont refuse and regret with anything that u are doing...determination leads to power..!!Malaysia Boleh...
im doing my Management Assigment...couldnt find enough sources for the topic..kind of blur actually...its time to make a pout face !!hahahaha

what do u think i should cook for todays bukak puasa?
i feel like dating today...opss

Salam Ramadan everyone...!
Jangan lupe bersolat tarawikh...

Thursday, August 27, 2009

Back TO UNI!!


Now..im back to uni after 2 weeks break!Well,just hoping that i can catch up with all my uni stuff...lots of work ..and assignment...just to share,,,studying in abroad really need us to work harder especially to find a valid resource...we need a source...now i know how to find articles,books,e-books,and etc..its good to have a studying partner while u r a student..so that she or he can teach u everything....!good luck then!

Bihun Tomyam


A delicious bihun tomyam
and superb Kentucky friend chicken for bukak puasa..Made by our female cyclist,FATEHAH MUSTAPHA..give a clap to her people!!!hahahahaa

Kelas memasak Azizul part 2



Mari berkongsi menu resepi ...
kali ini resepinya...Kari..atau Gulai..atau Curry
enak di makan sehingga menjilat jari..







Kerna nasib diri di rantauan



last year,,,aku bukak puasa bersama keluarga,,,
this year...seperti tahun2 sebelumnye...aku kene berpuasa dan training di Melbourne..
terbayang2 masakan kat Malaysia yg sungguh sdap!
lagu sudirman ni macam awal lagi je...tp lagu ni...sesuai untuk anak perantaun.....
selamat berpuase ye...kirimlah kuih raya ke ape kt kiteorg kt sini...

Thursday, August 20, 2009

Out Now...WANITA SEPTEMBER 2009!

Grab WANITA magazine for September 2009
Im innit!
"Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak"



Tuesday, August 18, 2009

Usah bimbang prestasi Azizul, Rizal


Kegagalan Azizulhasni Awang (kiri) dan Rizal Tisin mempertahankan emas keirin dan 1km ujian masa lelaki pada ACC di Samarinda, Kalimantan langsung tidak membimbangkan, John Beasley.


SAMARINDA, Kalimantan - Kegagalan dua pelumba elit negara, Azizulhasni Awang dan Rizal Tisin mempertahankan pingat emas acara keirin dan 1km ujian masa lelaki pada Kejohanan Lumba Basikal Asia (ACC) di sini langsung tidak membimbangkan ketua jurulatih negara, John Beasley.

Sebaliknya beliau menegaskan kedua-dua pelumba itu kini masih berada di landasan dan berpotensi besar untuk menjadi juara dunia satu hari nanti.

"Saya tidak bimbang pencapaian mereka di sini malah saya anggap kedua-duanya tetap akan menjadi juara dunia tidak lama lagi. Kita sudah tidak jauh daripada matlamat itu dan apa yang perlu dilakukan ialah membuat perancangan terbaik terhadap program latihan mereka selepas ini.

"Memang saya akui, Azizulhasni dan Rizal agak kurang cergas ketika bertanding di ACC ini selepas mencapai kemuncak pada Kejohanan Dunia di Pruszkow, Poland, Mac lalu apatah lagi masing-masing ada komitmen.

"Azizulhasni sedang melanjutkan pelajaran manakala Rizal tidak terus menyambung latihan di Melbourne sejak kembali dari Poland sebaliknya hanya menghabiskan masa di Malaysia. Faktor-faktor ini mengurangkan kecergasan mereka.

"Tetapi saya percaya, kedua-duanya mampu mengembalikan semula kecergasan itu selepas menyambung latihan di Melbourne selepas Hari Raya nanti," ujar Beasley.

Azizulhasni dan Rizal bagaimanapun menebus kegagalan dalam acara keirin dan 1km ujian masa di ACC ini dengan membantu trio pecut berpasukan lelaki meraih emas manakala Azizulhasni mengungguli acara 200m pecut lelaki.

Menurut Beasley lagi, tumpuan skuad berbasikal elit negara selepas ini sudah pasti saingan Siri Piala Dunia, Kejohanan Dunia, Sukan Komanwel dan Sukan Asia.

Sehubungan itu beliau turut bersedia untuk mengetengahkan pelumba-pelumba muda seperti Syamil Baharum, Harrif Salleh, Hafiz Sufian dan pasukan kejar mengejar untuk kejohanan dan temasya sukan tersebut.

"Kita sudah mula memiliki pelumba-pelumba pelapis yang boleh diketengahkan selain Azizulhasni, Rizal, Edrus Yunos dan Fatehah Mustapha. Malah pelumba remaja kita pun sudah menunjukkan peningkatan," tegasnya. - UTUSAN

Monday, August 17, 2009

Untukmu Malaysia!

Untukmu Malaysia!

Oleh Aida Adilah Mat


KEGAGALAN pelumba harapan negara, Azizulhasni Awang untuk mencipta kejayaan hatrik menerusi acara keirin akhirnya terubat apabila dia sekali lagi cemerlang untuk menghadiahkan pingat emas kedua kepada negara menerusi acara 200 meter pecut individu di Kejohanan Basikal Asia (ACC), semalam.

Kejayaan itu memberi satu kepuasan bermakna buat Azizul apabila menang 2-0 ke atas Kazunari Watanabe, musuh tradisi yang mengecewakannya dalam acara keirin.

Gaya biasa Azizul melakukan wheelie selepas melepasi garisan penamat terus diperagakan sesudah mengetahui dia berada di kedudukan selesa untuk menang dengan catatan 11.447s pada pusingan pertama dan 11.525s pada pusingan kedua.

Begitupun, Azizul yang menghadiahkan kemenangan itu khususnya buat peminat sukan berbasikal Malaysia dan juga sempena kemerdekaan negara yang ke-52.






“Saya akui saya tidak berada dalam keadaan terbaik. Apatah lagi keadaan permukaan trek di sini (Velodrom Tenggarong) tidak sesuai dengan corak kayuhan saya. Kekalahan kepada pelumba trek Iran pada pusingan kedua separuh akhir semalam (kelmarin) memberi saya sedikit petua bagaimana untuk memotong pada garisan 50 meter terakhir.


“Malah, perlu juga akui saya agak takut sebelum bermula acara final ini. Maklumlah saya sudah kalah dalam acara keirin.

“Jadi apa cara sekalipun saya perlu menang pingat emas malam ini. Selepas menang pusingan pertama dengan selesa, saya tahu saya boleh menang pingat emas acara ini (200m pecut),” katanya.

Sementara itu hasrat kem negara merangkul pingat emas ketiga menerusi Rizal Tisin yang turun dalam acara 1 kilometer ujian masa terkubur apabila pelumba negara itu tewas kepada pelumba China.

Rizal terpaksa berpuas hati dengan pingat perak selepas mencatatkan 1:05:759s manakala pelumba China, 1:04:910.

Kemenangan itu bermakna Malaysia kini keseluruhannya sudah meraih 2 emas, 1 perak dan 2 gangsa.

Terdahulu, pelumba wanita negara Fatehah Mustafa berjaya memberi pingat gangsa kedua kepada negara menerusi acara 200 pecut wanita.

Cyclist Azizul delivers second gold for Malaysia

By LIM TEIK HUAT

PETALING JAYA: Azizul Hasni Awang delivered Malaysia their second gold medal in the Asian Cycling Championships but Rizal Tisin failed to retain the 1km time trial title at the Tenggarong Velodrome in Samarinda in Kalimantan, Indonesia, last night.

Rizal clocked 1:05.759 to settle for silver behind China’s Han Tao, who finished in 1:04.915 in the final held on a 250m track.

A fresher Azizul started the golden trail for Malaysia by winning both heats of the 200m sprint final against the fancied Japanese Kazunari Watanabe, who had ended a three-year domination by Malaysia in the keirin event two days ago.

But Azizul proved a point with his performance in the sprint yesterday.

“My condition was not good initially because of the long travelling process,” said the world championship silver medallist, who arrived on the eve of the competition after a long flight from Melbourne to Jakarta via Kuala Lumpur and then a three-hour road trip from Balikpapan.

“The keirin final and team sprint final were about 25 minutes apart. We had wanted to win the team sprint gold for the first time as everyone gets to share the joy.

“I was a bit apprehensive over whether I could win today as the track is very bumpy and not suitable for my style of riding. But losing one of the semi-final heat, I knew what to do in the last 50m.

“I used to lose to Watanabe when I first started out a few more years back and I’m glad to turn the tables on him.”

Azizul was the fastest qualifier before clearing two elimination rounds on Saturday to reach the final.

Malaysia’s tally after the end of the senior competitions stood at 2-2-2.

Mohd Edrus Yunus and Hafiz Sufian failed to make the elimination rounds after finishing ninth and 10th respectively in the qualifying rounds.

Earlier, Fatehah Mustapa missed out on a chance to secure her third individual medal from the women’s keirin event, finishing sixth in the final.

The Terengganu lass, who was down with fever after arriving in Samarinda, had won bronze medals in the 500m time trial and 200m sprint.

Meanwhile, Masziyaton Radzi and Noor Azian Alias finished 11th and 13th in the women’s 101.6km road race, which was won by China’s Tang Kerong in 2’55:23.

It will be the turn of the juniors to strut their stuff on the track today while the road action continues with the individual time trial for seniors and juniors.

Azizulhasni bukti no.1 Asia


Aksi Azizulhasni Awang (kiri) berjaya mempertahankan gelaran acara akhir pecut 200 meter lelaki pada Kejohanan Berbasikal Asia di Samarinda, Kalimantan, semalam.


SAMARINDA, Kalimantan – Azizulhasni Awang membuktikan dirinya adalah pelumba pecut No. 1 di Asia buat tahun kedua berturut-turut selepas menjuarai acara 200m pecut lelaki pada Kejohanan Berbasikal Asia (ACC) di Velodrom Tenggarong dekat sini, semalam.

Namun, malang bagi Mohd. Rizal Tisin apabila hanya mampu meraih perak dalam acara 1km ujian masa lelaki sekali gus gagal mempertahankan emas yang dimenangi pada kejohanan sama di Nara, Jepun tahun lalu.

Ternyata kejayaan Azizulhasni, pemenang pingat perak Kejohanan Dunia di Pruszkow, Poland pada tahun lalu paling mencuri tumpuan, semalam apabila mudah menewaskan musuh tradisinya dari Jepun, Kazunari Watanabe menerusi dua saringan terus untuk menghadiahkan pingat emas kedua buat negara pada kejohanan ini.

Sebelum ini di sini, Azizulhasni turut membantu trio pecut berpasukan negara meraih emas dengan bergandingan bersama Muhammad Edrus Md. Yunus dan Mohd. Rizal Tisin untuk mencatat masa terpantas dalam sejarah Asia.

Semalam, pelumba berasal dari Terengganu itu turut mencatat masa yang agak pantas pada acara akhir itu. Selepas menang mudah saringan pertama dengan catatan masa 11.447s, Azizulhasni bagaimanapun diberi tentangan sengit pada saringan kedua.

Namun, berbekalkan pengalaman berharga di kejohanan dunia, Azizulhasni yang pada awalnya berada agak jauh di belakang berjaya mengejar sedikit demi sedikit sebelum memintas Watanabe di garisan penamat dengan catatan masa 11.525s.

“Kemenangan ini adalah sebagai hadiah kepada Malaysia yang akan menyambut hari kemerdekaan pada 31 Ogos ini. Saya anggap ia istimewa kerana ini adalah kali kedua berturut-turut saya menang emas di ACC.

“Walaupun tidak melakukan persiapan yang cukup kerana sedang belajar di Melbourne tetapi saya lega masih mampu menang. Ia sekaligus menebus kekecewaan saya yang gagal mempertahankan emas keirin di sini, kelmarin,” katanya.

Pingat gangsa acara ini dimenangi pelumba China, Boa Saifei yang menewaskan pelumba Iran, Hassanali Varposhti pada perlumbaan penentuan tempat ke-3/4.

Rizal, pemenang pingat gangsa kejohanan dunia tahun lalu pula menyalahkan trek yang beralun di Velodrom Tenggarong ini sebagai punca dia hanya mampu mencatat masa 1min:05.759s berbanding pelumba China yang muncul juara, Han Tao, 1:04.910s.

"Sukar untuk berkayuh lebih pantas dalam keadaan seperti ini," katanya selepas perlumbaan. Pingat gangsa bagi acara ini dimenangi pelumba Iran, Alireza Ahmadiashjerdi yang mencatat masa 1:07.401s.

Sementara itu, pelumba wanita negara gagal menambah koleksi pingat selepas Fatehah Mustapha sekadar mampu menduduki tempat keenam acara keirin, semalam.

Dalam acara lebuh raya wanita sejauh 101.km, Nor Azian Alias dan Masziyaton Mohd. Radzi hanya mampu menduduki tempat ke-13 dan 11 sahaja.

Acara ini dimenangi pelumba China, Tang Kerong.

Dengan kejayaan terbaru Azizulhasni dan Rizal Tisin ini, Malaysia setakat ini berjaya mengumpul dua emas (trio pecut berpasukan, 200m pecut lelaki – Azizulhasni), dua perak (keirin lelaki – Hafiz Sufian, 1km ujian masa lelaki - Rizal) dan dua gangsa (500m ujian masa wanita, 200m pecut wanita – Fatehah). – Utusan

Monday, August 10, 2009

Stiff test awaits a busy Azizul at Asian Championships


By LIM TEIK HUAT

PETALING JAYA: He is not known as the Pocket Rocketman by his peers for nothing and Azizul Hasni Awang will be out to live up to the moniker again at the Asian Cycling Championships (ACC) starting in Kalimantan this weekend.

The 21-year-old Azizul will not just be defending his individual keirin and 200m sprint titles at the Asian meet as he has been entered for the team sprint event by coach John Beasley as well. For the team sprint, Azizul will be the starter followed by Mohd Edrus Yunos while Rizal Tisin will be the customary anchor rider in what is a repeat of their sensational silver medal performance at the ACC in Nara, Japan last year.

However, the Asian meet this time will be a stiff test of Azizul’s capabilities as he now has to devote equal time to training and studies.

The 21-year-old enrolled for a business course at University of Deakin in Melbourne in June, three months after making history with a silver-medal winning ride at the World Championships in Poland.

However, Beasley does not doubt the ability of his charge.

“I am satisfied with his current fitness level although he is attending university.

“He goes for training at the gym in the morning before going to class and he works on the track in the afternoon.

“I have no doubt that he should finish on the podium but we just don’t know what colour of the medal he will end up with.

“It does not matter much as this is a rebuilding process.

“Our more important priorities are ahead of us next year starting with the World Championships in March and then moving on to the Commonwealth and Asian Games,” said Beasley, who will leave with the team for Kalimantan on Wednesday.

Malaysia enjoyed their most successful outing at the ACC last year, thanks to Azizul’s double and Rizal’s triumph in the 1km time trial.

Friday, August 7, 2009

Azizulhasni as a TOY

Yesterday,Tya's parents came back from Umrah..and they bought this cute little toy for Danish..i was impressed looking at the toy...the toy is so like me... Yellow jersey as Malaysian jersey ..If Martel can create KEN and BARBIE...y dont any company create Azizulhasni ?hahahah...
Wish me luck in ACC next week geng!!!I wanna do the best....as i can...for u...for MALAYSIA!
Pray for me!!!!!!even i knew now in Malaysia is so havoc with H1N1...
May Allah bless all of us..Amin

Monday, August 3, 2009

Release Tension

a method to release tension is screaming....after had a race last night,we went to Karaoke with all the friends including Tya and Nana from Geelong..That was our first time ,singing together and i didnt know that Melbourne has a karaoke hub with Malay songs...so rock kapak menjadi pojaan hatiku....Apis n Teha layang lagu jiwangs...lagu Indon...Quite fun!!Students and Athletes need something to release the tension rite!!

amacam ..ada style tak?gaya pro menyanyi...hahahaah

berduet lagu Ziana Zainzzzzz
Teha dan Apis berduet lagu exist
Apis supian yang gembira setelah mendapat bunga
Teha and Nana (Tya's housemate)

Next week,all of us will fly to Indonesia ...wish us LUCK...in ACC!if there is Malaysian in Kalimantan..we are welcoming all of you..to support us for the Race!

Malaysia Boleh!!!
video
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azizulhasni @ youtube

Loading...