Followers

Wednesday, April 30, 2008

6 Days With Nonsuch..



Pas hard day kat manchester..kitorang pulang ke tanah air..sampai kat klia at 1st april..xder kaitan ngan aprilfool taw..hakss..yang tersayang(YT) nak jemput tapi xyah ar..ader benda nak settlekan dlu kat msn tuh..
Dari schedule trainning aku,john kasik active rest till aku fly to japan.dat mean aku xyah sentuh beskal langsungla time tuh..john nak kasik rest kaw2 kot..releasekn tension yang mbuku kat diri nih..huhu..
Fly ke japan at 6th April 10pm..so,dari 1st til 6th April tuh aku spent time aku at mas nih ngan my YT jerk..bapak best+masyuk giler..before cam boring jerk biler balik KL..now ader orang nak bwk kiter jln2..bwk kiter memane..mak oih..terang benderang dunia..huhu..
YT bawak aku ke Kampung Baru coz die taw aku suker nasi lemak n limpa goreng..aku makan kaw2 ler..die punyer makanan yg xabes pon aku tibai..cam org kelaparan giler..huksss..tapi mmg masyuk ar..dah lame xpekena nasik lemak nih lagi2 yang original melayu punyer..b4 nih tibai kat mamak stall jerk..tanx lot dear..then YT bring me round2 KL,lepak2 kat hartamas ngan 4G a.k.a adek YT n kwn dier..then g shopping..bowling..bawak makan kat tmpat feveret die..tgk muvie..kapel seat lagi..fuyoo:P..bawak aku g gerai makanan melayu kat Kampung Baru n cam2 ar..fuyooohh..im so hepi lorr..terasa dihargai sgt2..SAYANG a.k.a YT..tanx lot for everything..tanx lot coz appreciate me so much..tanx lot coz dare to do anything 4 me ya...i love u so much darl..
Last day at KL b4 fly to jepang..YT bawak aku g Seremban..guess 4 wat??aper erkk??urmm nak pikir jap..huhu..nak taw per?g jumper family die..her mom&dad dtg jauh2 dari Ipoh dey..rase cuak+gembira+xsabar pon ader..kitorang had lunch kat steamboatnye restaurant n had a cit cat..im so hepi everything ok jerkk..tanx a lot auntie&uncle for da sweet time..hope can meet again..hepi giler aku YT’s parents restui our relationshpJ..
Time balik dari Seremban,traffic jam plak..jam giler lak tuh..aku dah cuak dah..takot tlepas flight..mampos aku..YT nak antar tros kat airport tapi sori sayang,xleh coz luggage x pack lagi..hahaha.giler tol..sume nak wat last minute..xpela,janji aku had a great time wit YT..yeahh..akhirnye aku sempat sampai kat msn an hour b4 gerak..so sempatla packing2..huhu..YT sedih gell,die nak antaq aku kat airport gak,tapi ape leh wat..both us sedey gilo..cam nak bpisah tros jerk..padahal pi jepang kejap jerk..biaselaa..dah sayang giler.kan?kan?sayangkan?:P
Aku akhirnyer sampai kat KLIA..ngah sebok settlekan hal luggage nih tak prasan ader col+text plak..dari YT plak tuh..aku bace text2 die..terkejut berok aku..YT excident kat MRR2..damn..die perlukan aku..aku xder ngan die..shes craying..omg..aku dah resah+serba salah..mau jer aku g sane tapi nak g ngan per..sayang,maafkan i coz xleh ader ngan u dat time..im so sori..dalam flight,aku asyik pikir pasal YT jerk..camne die skang..ok or x..arghhh..rase sgt2 bersalahL..papepon..i love u so much darl..sori coz cant be by yourside dat time..u are nonesuch

2 comments:

Tyazizul said...

yang..muke i buruk o.k..
tuka boleh tak?

yap said...

comel ngat awek ye..
bl nok kawen?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...