Followers

Monday, May 3, 2010

Autumn di Melbeng






























Now kat Melbourne dah masuk musim luruh....
Malam cepat gile smpai aku nk training pun kene g cepat..
kol 5 dah nk masuk magrib ..kol 6 lebih dah masuk isyak..
last weekend,YT friends tido umah and ajak join bbq di Princess Park..
setelah 3 tahun aku duduk sini,baru aku tau yang Princess Park tu dpan umah aku..
dkat gile..aku jmpe sume budak2 arkitek dari Geelong dah juge Melbourne..
after makan2 bbq tu,aku pegi tgk IPMAN 2...best gilee!dah lame jugak aku tak tgk wayang dgn YT dan rakan2....jalan cite die pun masyuk jugak la...senang ckp dah lame la jugak aku tak layan movie ..Autumn sudah menjelme...mase siang sgt singkat..jadi kene gune waktu betul2 untuk training..belajar...rumahtangga ..
AzizulAwang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...