Followers

Saturday, September 18, 2010

Muffin Pocketrocketman







ye tuan-tuan dan puan-puan,aku dah ade hobi baru sejak berkahwin ni..iaitu membuat kek,
kuih,agar-agar,kuih melayu tradisional.jika korang sume nak buat tempahan boleh aah
aku nk cari duit sikit nk sare famili aku.....tujuan sebenar aku nk buat muffin ni..saje je nk bagi wife aku ..kesian aku tgk die buat keje siang dan malam....resepi muffin ni aku reke sendiri..
x sangka pulak menjadi.......and sedap gile!!bukan pujian tp itu ialah hakikat...
muffin ni boleh aku bawak bekalan nk pegi komanwel nanti...amacam?ade berani nk buat muffin warna biru mcm aku buat tu?




4 comments:

Pirate KL said...

cayalah bro! Gua pun nak balajar jugaklah!

artisticklytouch said...

takut siot tengok muffin biru, perasa apa tuh?

zai said...

ya la kaler biru..akak agak ni musti blue berry...

NUke_Rude said...

hahah! muffin biru pun macam cara gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azizulhasni @ youtube

Loading...