Followers

Wednesday, September 8, 2010

Persiapan Hari Raya

Selamat Hari Raya buat semua orang Islam yang bakal menyambut hari lebaran sedikit masa lagi.!
Bagi aku dan isteri di Melbourne,persiapan kami ala-ala kadar je...sebab masing2 busy dgn tugas masing2....Aku bz training..Wife aku bz buat design...tapi takpe!!kami still celebrate raya jugak jgn risauuu!!
Jutaan terima kasih buat Mama & Bapa' (mertua) sebab menghantar satu kotak kuih raya dan kerepek made from Malaysia.Ni la pertama kali aku dpt merasa kuih raya yang di pos dari Malaysia semenjak berkahwin ..

Barang-barang yg di pos kan di periksa oleh orang2 di sini.Takut2 setengah makanan tak boleh bawak masuk...Melalui pengalaman isteri aku,die ckp kerepek pisang,kuih makmur sume tu tak boleh bawak masuk......aku pun tak tau kenape..tapi kerepek ubi boleh pulak masuk....
Nasib baik..kesemua kuih raya dan kerepek yang di kirimkan oleh family2 dari Ipoh selamat sampai.....
tahun ni jugak,tahun pertama aku beraya sebagai seorang suami.Macam x percaya je aku ade 3 pasang baju melayu...macam hari2 dahulu nye..aku rase baju melayu aku pun aku x penah pikir...tapi tahun ni,terima kasih buat isteri tercinta,sebab die prepare sume baju dan persiapan untuk aku....tiba2 je isteri aku tunjuk baju melayu aku smpi 3 pasang!memang raya aku meriah laa this year....
Nantikan gamba raya aku bersama isteri....Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir Batin

Thanks alot kepada semua yang memberikan kad raya kepada aku....
counting to commonwealth games....








1 comment:

en_me said...

ja’alanallahu minal ‘aidin wal faizin wat abg azizulhasni awang itteww, maaf zahir batin dr me yg jauh dimata..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...