Followers

Sunday, August 30, 2009

Majlis Berbuka di Corio

me with all the "bachelor" from Deakin University
left,apiz,abg irwan,me,abg farhan,muiz
me ,tya,nana and afiz(semangat berbaju kurung)
Salam...
Yesterday i went to Corio ..Geelong to attend one Iftar organized by Abg Yusuf Well,reaching the house approximately around 6 .20pm ..was amazing especially looking at his big house and kinda proud to know a person like him..
Sampai je rumah tu..Tya dah menjamu me and hafiz with nasi jagung with ayam masak merah...
ayam masak merah sangat masyuk...makanan2 sangat mengkaburi mata smpai x tahu nak ambek yang mane sbb byk sgt...but at least ..bukak puasa terase macam bukak puase kt Malaysia bila mana meje di jamu dgn pelbagai jenis juadah...
Everyone is wearing baju melayu and kurung...kecuali aku n apiz..and kami bersolat jemaah bersama...Ablution area pun ade kat rumah tu..how perfect the house is...pemangkin semangat ni..nak ade rumah sebjik macam tu kat Australia..insya Allah...
Alhamdulillah.ukhwah sesama kite pun bleh terjalin..sbb bukan ramai sgt pun komuniti Melayu kt bumi Australia ni..so,any invitation after this...please remember me...sbb aku suke bab2 makan-makan ni...nasi dagang anyone?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azizulhasni @ youtube

Loading...