Followers

Monday, March 1, 2010

1 month dinner

Alhamdullilah cepat betol mase berlalu...aku dan YT kini sudah pun bergelar sebagai suami isteri selama sebulan.Selama sebulan jugak la ,aku belajar dan mengisi ruang masa yang ada dgn ilmu2 sebagai suami kepada isteri.Last Friday and Saturday,i had won some of the events for the race.Moga-moga rezeki aku makin bertambah..amin..
Jadi,untuk memenuhi hasrat isteri yang tersayang,aku telah pun bawak YT pergi makan tomyam seafood yang sangat special dkat Lanna Thai ..Restaurant Thailand ini di pilih berikutan mengikut nama wife aku "lyana" jadi ..ini antara kedai Thai yang halal di makan ada nama sinonim seperti YT.

Tempat untuk makan malam kami agak istimewa ..dan seni hiasan dalaman restaurant ini memang menakjubkan ..dgn kerusi yang sangat selesa dan menarik ..
di tambah dengan suasana yang romantik,cahaya lilin di atas meja kami berdue memang mengamatkan lagi selere untuk makan..
makanan di mulakan dgn keropok ikan ...dan kami berdua makan dinner tanpa nasik ..aku nak makan ratah2 je..and my YT nk makan tomyam...

Jadi kami telah memesan whole fish yang berharga 20aud/rm60 ..memang mahal kalau nk di ikutkan berbeza dengan harga ikan dekat Malaysia..tapi ape boleh buat...malam special for us..
Tomyam Seafood 7aud perhead ..

kap pun kap ...selesai makan ...kami pun pulang rumah ...Alhamdulillah,cepat betul mase berlalu..my studies started soon...doakan aku dan wife berjaya dalam pelajaran dan karier kami..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...