Followers

Saturday, January 31, 2009

skate..skate..skate and sakettttt

skateboarding..i love skateboarding since i was in 1st grade..doing it with my best mate khairul and yap(both from SMKSO)..time tu aku skolah petang time form1,so pagi after trainning beskal,aku pi maen skate ngan dey all..till one day,abg mie a.k.a my 1st coach datang kat skatepark then marah aku..suh aku balik and trainning.."mung jangan maen skate lagi,maen skate buleh mende??buleh sakett je!!"...tu la nasihat die..huhu..time die marah tu aku nyorok blakang member aku..hakhakss..lawak plak biler ingat..so aku jumper skate secondhand kat melbourne ni pada satu hari..kaki terasa gatal then teringat kenangan lame..so aku labur ler skit duit tuk melempiaskan nafsu ku ini..pueh hati....
p/s:to my best mate,YAP(che khairul annuar)..tanx lot coz share skate ngan aku dulu2 walaupun deck tu pak sdare ko yang punye..hehehe..pueh kite lenjung deck tu erk..hehe

1 comment:

Yap Cka said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...