Followers

Friday, August 27, 2010

Tomyam for wifey

Disebabkan kesebokkan yang melampau,aku kesian dekat wifey aku ..jadi aku pun membuka buku resepi untuk memasak tomyam idaman untuk isteri tersayang.Wifey suka makan tomyam aku pulak kureng suke.Tapi bile dah kawin,aku tetibe suke pulak tomyam...!Kelas isteri aku jauh..1 jam dari Melbourne..Aku balik je dari trek,aku terus ke dapur..dan prepare masakan untuk berbuka puasa bersama wifey.....inilah 1st time aku masak Tomyam!dan inilah jugak kali pertama aku served bukak pose untuk wifeyku....



Ni la hasilnye..amacam?






2 comments:

mira.aliaa said...

heheh... sakan laa ateh mkn msakan abg jojo.... ;DD

A said...

masyukk laa abg..brtmbah sayang la wifey tu kat abg...haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azizulhasni @ youtube

Loading...