Followers

Tuesday, February 15, 2011

1 year old

Im super duper busy to update my blog.But,to tell the truth,i really want to keep writing everything to all my readers.I know without you ..i will not stand as who i am now..Terima Kasih saya ucapkan buat anda semua yang menyokong dan terus menyokong karier saya.Pun begitu,kini,tanggungjawab lebih besar yang saya pikul adalah untuk membawa pingat Emas di London Olimpik.Tanggungjawab yang berat dan besar ini akan saya galas seboleh-bolehnya untuk negara yang saya cintai,Malaysia!!!

Alhamdulillah,saya telah pun berjaya mendapat 2 Gangsa untuk Malaysia pada kejohanan trek ACC di Korat .Walaupun sedikit kecewa ,namun qada dan qadar yang Allah berikan saya akur dan saya terima dan bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan.Sekali lagi,ucapan terima kasih buat anda semua di atas kesudian anda memberikan impak yang positif di fanpage saya.

Actually,i tried to post this before my anniversary ..but i couldnt update it sebab terlalu sibuk.Ade pepatah mengatakan,disebalik kejayaan seorang lelaki berdirinya seorang wanita.Begitu juga dengan kisah-kisah pemimpin yang lain dimana, peranan wanita disebalik kejayaan seorang lelaki tersangat penting. Bagaimana Syaidatina Khadijah bersama Rasulullah ketika di kecam oleh bangsa Quraisy. Dan bagaimana pemimpin besar kita Tun Dr Mahathir sendiri pun pernah menyatakan perkara yang sama dimana isterinya Tun Dr Siti Hasmah begitu banyak membantu kejayaannya.

Jadi,bersemperna usia perkahwinan saya yang telah pun mencecah 1 tahun..i just want to dedicate this special clip to my beloved wife.Semoga hubungan dan jodoh kita berpanjangan dan di redhai Allah sentiasa."Terima Kasih Cinta "...this clip dedicated to my beloved wife for her never ending support and advice ,everything that she has done to me ever since we met.Hope u like the clip.....This clip taken during my surprised birthday ,she did something yang memang tak boleh di lupakan ,dan merupakan sambutan hari lahir yang terhebat kot...


Terima Kasih Cinta..
Enjoyzz!



Azizulhasni Awang

5 comments:

Unknown said...

so sweet =)

IeysHa said...

sooooooooooooo sweeeeeeeeeettttttt.....sweeeeetttt gler.....

Cik Nursya said...

selamat ulangtahun.. sweet sgt2..

worldsportszone said...

HAPPY ANV!!!

worldsportszone said...

HAPPY ANV!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...