Followers

Thursday, May 1, 2008

Appreciation



Slepas kejayaan demi kejayaan..akhirnya namaku ditempa dipersada dunia..cewahhhJ huhuhu..after prestasi yg amat membrangsangkan di Kejohanan Lumba Basikal Asia Nara Japan(ACC)..dan juga kelayakan dalam 3 acara di Sukan Olimpik Beijing 2008..aku tlah menerima penghargaan demi penghargaan dari pelbagai pihak..penghargaan yang diberi ini bukan saja menaikkan lagi semangat aku malah membuatkan aku terasa dihargai dengan penat lelah dan pengorbanan aku selama ini untuk menaikkan martabat sukan tanah air..ribuan terima kasih aku ucapkan kepada semua pihak yang banyak membantu dalam perjalanan karier aku inihhh...
Skim Insentif Yang Diterima:
Majlis Sukan Negara(NSC)
Majlis Olimpik Malaysia(MOM)
Persatuan Berbasikal Kebangsaan Malaysia(PKBM)
Majlis Sukan Negeri Terengganu(MSNT)

Sumbangan Individu:
En Rosdi(Pengarah Majlis Sukan Negeri Terengganu)
Dato Sidi(Presiden Lumba Basikal Negeri Terengganu)
En Matulidi(Ahli Parlimen Dungun)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...