Followers

Monday, June 30, 2008

MY TRIP TO EUROPE





Melbourne-Kuala Lumpur
Olympic Beijing dah makin dekat..kitorang akan fly ker Europe as last preparation+trainning camp..from John’s plan..kitorang akan fly ker Germany dlu..kitorang akan race dulu kat sane..Germany Grand Prix..then baru fly ker Valencia,Spain..last year aku stay sini gaks..
Tapi before pi Europe,aku transit dlu kat Kuala Lumpur which sangat ler penting bagi aku..walaupon 2hours..
Sesampai jer KLIA..time nak kuar tu aku nampak my babygurl tunggu..OMG!!!!!punyerler hepi aku dapat jumper die rase nak transform jadik hijau jer..huhu..rase nak lari jer gi kat die..almaklumler..lame giler tak jumper dol...tapi alkisah la plak..ader press kat blakang die tuh..ngah tunggu aku..ermm..layan press tu sumer dlu..settlekan sumer..then time aku ngan babygurl..babygurl sangat comel+cute+cantik..sanggup die tunggu aku kat airport dari pkol4 ptg..BAYANGKAN!!aku arrive pkol 9malam..ciannyee kat babygurl+terharu gell..sanggup tggu lame-lame siot..aku berburak,manje-manje skit..cewahh..ader 2hours jer..kenala spend btol-btol..baru aku dapat rase yang ‘Masa Itu Emas’..lebey dari emas kot..before nak leave dah..babygurl wat surprise gilo lak..die kuarkan sumthin dari plastic bag..sume souvenir+hadiah+stuffs from her Europe Trip last time..OMG..bukan maen byk lagi..nak kena cobit nih..da cakap tak yah beli banyak-banyakkan..anyway..aku suke gile sume yang babygurl kasik..those limited edition choc..tastefull..da lovely card..i love it!!!..all da shirts..wonderfull dear!!!...an album of ur pics..curing a bit of my rindu tahap dewa nih..pound coins..usefully..leh col u nanti..Olay whitening cream..haaa..leh corahkan skit kolit husband u yang dah golap nih dek paneh matohari..huhu..a packet of tongkat ali..erkk..no comment..
Papepon...tanx lot love..no words can describe hepi+terasa dihargai giler-giler nye aku nih..i love u so much..before boarding..sempat lagi bergambar..bukan senang nak amik pic kan..da le berjauhan jer..tanx to jojo..our photographer dat nite..

4 comments:

Anonymous said...

hye there..u and ur love look exactly the same!!!org ckp muka sama ada jodoh..=p amin...

The Pocket Rocketman said...

really???i rase xkot..or daya pengecaman i nih kureng skit..tapi part mane yang same erk??

Anonymous said...

u dok tgk muka dia and muka u mmg tak nmpk sama..tp org lain yg tgk mesti ckp sama...wink
part mata and hidung..tu nmpk sama..kan??=p

Tyazizul said...

mata ngan hidung?serious lain..hidung die besooo lagi...kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...