Followers

Tuesday, July 1, 2008

VALENCIA...AGAIN


2006 yang lepas..aku ngan Rizal bertapa kat sini sebulan lebih gak ler..prepare for World Championship kat Mallorca Spain..tapi time tu aku,Rizal,Josiah and John jer..kali nih..ramai sket..John,Josiah,Junaidi,Edrus,Rizal,Fatehah dan aku..stay di Hotel Belleret,sebilik 2orang..aku kongsi ngan Eddy..Rizal ngan Teha..Junai ngan Josiah and John sorang2..bilik besar giler cam taun lepas..dari dulu aku rindukan makanan kat hotel nih..akhirnya dapat gak aku rase again makanan kat sini..muchas gracias..time aku pi breakfast pagi tu,mak cik yang keje kat dining hall tu a.k.a Issabell namenye still ingat aku..suke bebenor die dapat jumpe aku again..and die cakap ‘WAHH!!KAMU DAH GEMOK LAA!!!’...tapi dalam bahse Spain+reaksi and mimik muke skit laaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...