Followers

Saturday, June 5, 2010

Aku merdeka !!




Salam....
Alhamdulillah..akhirnya semester aku dah pon habis!!!!!!!!
Walaupun subjek yang aku ambek cume 2..tapi agak busy dgn training dan sebagainye
Bersyukur kehadrat Ilahi,aku mampu melakukan semue dgn tabah...walaubagaimanapun,,,,
aku tetap berbangge sebab aku dpt jugek mengambil sedikit mase untuk menolong wife aku buat model..
Dulu,aku tertanye2 jugak kenape laa YT aka wife aku ni selalu tido lambat...busy.....susah nk angkat phone..komited...rupenye memang laa ..uhhhhh...bidang masing2 kan..banyak onak dan duri....jadi disebabkan kerja wife yang bertimbun2...aku telah pun berbaik hati untuk tlg wife aku siapkan model die..actually aku pun x faham apebende yang die buat ni...tp wife aku bitau aku bende ni Tiles je...gune software parametric..hah betul ke?aku ckp lebih2 kang salah plak...tapi ape2 pun...percubaan pertame aku berjaye...2nd one bile model tu quite small..kene pegang elok2..model tu pecah...!!maaf gmba model pecah lupe nk ambek...kesian jugak ngn wife aku..x tido malam..tibe2 bende yang die jage pecah..pastu die stay up balik..pegi potong..and bayar..mmg byk gune duit sape2 yang ambek bidang arkitek ni..takde bende yang senang aku bitau wife aku kt dunie ni..ni la namenye kehidupan..
kesabaran dan ketabahan harus diaplikasikan untuk berjayee...tapi Alhamdulillah,aku dan wife aku dah habis blaja for Winter Semester..!Wife aku suruh aku tuka coz ambek architecture jugak..aku tak tau laa kalau atlit ambek architecture..mungkin idea yg bernas untuk dipelopori ..tapi mampukah ?

Now,i can concentrate 100percent on my riding..!Next week i ll fly to Japan for one competition..Doakan kami anak Malaysia berjaya di Japan walaupun aku sedar time aku fly tu demam bola dah menjelme....Selamat Malam semua!Jmpa lagi

Regards,

MAHA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...