Followers

Tuesday, September 1, 2009

nintendo wiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

wink...dulu aku beli nintendo wii nih kasik kat adik aku..skali adik aku nih tak suke lak dah..nak ps2 or ps3 bagai...aduyaii..lantas aku pon bawak ler gadjet ni ke melbourne..

mula2 tak der ler layan sangat gadjet nih..tapi bile dah kena ngan kesyahduan die..fulamak..sampai kene sound and hilang pedoman ler kejap..huahuahua..

harga tak der ler mahal sangat,kalau nak dibandingkan ngan time baru-baru keluar dulu ..plus korang leh upgradekan nye time beli tu tuk pastikan gadjet korang nih leh bace CD ciplak punye..kalau tak,masak ler korang kene beli CD ori..here, range of ori CD ni from AUD40-AUD100++..so aku mengambil langkah bijak ngan membeli CD cetakan di kedai-kedai berhampiran..enjoy to be malaysian..

so aku tersangat ler recommend this nintendo wii kepada
1.student
2.orang yang kebarangkalian stress dirinya tinggi
3.orang yang menghidapi penyakit buhsan atau boring
4.orang yang mencari kepuasan

tatkala aku ke 'free' an dari kerja-kerja uni dan segala kerja yang suke hinggap kat tubuh badan aku yang dah susut nih..aku layan nintedo wii ni sat..zasssss

1 comment:

Tyazizul said...

ya udah...gmbarnyaaa..gimanaa gamenya..thats mine!!yang ambek!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...