Followers

Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Al Mubarak




Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog ini dan kepada semua rakan-rakan diluar sana..

Pertamanya, aku nak amik kesempatan ni untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramdhan Al-Mubarak kepada semua umat Islam diluar sana samada yang berpuasa atau tidak..hehe..diharapkan Ramadhan tahun ini memberi seribu makna dan keberkatan..marilah kita sama-sama berlumba untuk beribadat di bulan yang penuh keberkatan ni..

Setelah sekian lama aku tak update blog ni kerana ke-BUSY-an yang terlampau dengan rutin harian, al maklumlah SUKAN KOMANWEL dah hampir tiba..tinggal beberapa minggu je lagi..Tapi Alhamdullilah dengan tibanya bulan Ramadhan ini tiba-tiba hati aku ni tergerak nak update blog ni..

Untuk pengetahuan kalian semua, ketika sedang aku menulis blog ini, hanya tinggal lagi ENAM MINGGU lagi untuk SUKAN KOMANWEL bermula. Jadi diharap kita sama-sama berdoa supaya kotinjen Malaysia dapat beraksi dengan cemerlang..Insyaallah..

Bermulanya Ramadhan, aku juga memulakan misi untuk membaca buku yang aku sempat beli ketika transit di Malaysia dahulu..buku ini berjudul 25 ORANG NABI-NABI..Insyaallah akan aku kongsi apa isi kandungan buku ini untuk kita manfaatkan bersama dan menambah ilmu pengetahuan..

Salam Ramadhan dari Thepocketrocketman..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...