Followers

Friday, February 19, 2010

Aku Suami

Now,my YT is my wife..jadi,jika terdapat kelapangan pada waktu2 tertentu kami pastinya akan melakukan aktiviti riadah bersama."Kurangkan gula dalam minuman tambahkan kecergasan di dalam diri".Aktiviti untuk mengeluarkan peluh sangat perlu di lakukan oleh semua orang khususnya untuk membanteras penyakit2 yang tidak diingini...
Basikal menjadi saksi ..perjalanan kami...aku bawak basikal dan my YT ape lagi kene ragging la..kene berjogging ..atau power walk..hihihi..inilah tugasan seorang isteri atlit..kene sentiase cergas dan berdisplin seperti suami...kami beriadah di kawasan keliling royal park.ternyata keindahan royal park sangat menarik...!!
Setelah berjam2 perjalanan..kami menjumpai satu tempat yang sangat menarik..dengan warna bumi ..aku memang teruje gile tgk pemandangan kat tmpt tu..ini merupekan kali pertama aku smpai kat sini...hahaha...isteri aku yang bawak ..patutnye aku yang bawak die...ini die yang tunjuk tmpt2 menarik kat kawasan royal park ni..
bersebelahan dengan tmpt kami beriadah...terdapat rail keretapi yang sangat klasik!!!gilee aaa lawaaa gilozzzzzz...!dgn cuaca panas beserta angin yang sejuk....aktiviti riadah kami memang best!!!!!
Sampai tempat yang isteri aku berier2 nak tunjuk....lawaaa gilozz!!!!!!!!!!terujeee gilee aku..terase macam kami pergi tepi cerun2 gurun je...


selesai beriadah ..aku nk share sikit aksi2 berbasikal aku kepada semua..tapi jangan ikut ok kepada adik2 di luar sane..bahaya!only azizul the pocketrocketman je boleh buat ..hahaha



Aksi pertama



Aksi kedua



Aksi ketiga




Enjoy!
salam

3 comments:

A wisher said...

omaigod joj!!com gil aw deng at!!hahaha!!suka3!!

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

cool giler aksi yg no.3 :D

dayangredzuan said...

aksi no3 paling best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...