Followers

Friday, February 19, 2010

Salam semua!

Assalammualaikum semua,

Rakyat Malaysia yang saya kasihi,semoga pada hari Jumaat yang penuh barakah ini memberi ketenangan kepada anda semua.Pertama kalinya,saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua di atas ucapan pernikahan saya pada 30 Januari yang lalu.
Kini,kehidupan saya sebagai atlit berjalan dengan lebih lancar dan bermutu insya Allah.Saya telah kembali membuat latihan untuk persiapan saya di World Championship pada bulan March ini dan juga ACC di Dubai pada April ini.

Latihan dan Waktu belajar saya kini bertambah senang apabila saya sudah mendirikan rumahtangga.Sebelum berkahwin, setelah selesai latihan,saya akan pergi ke dapur untuk masak dan membuat aktivi lain seperti membasuh baju dan sebagainya.Namun kini, kerja2 rumahtangga telah di selesaikan oleh isteri saya.Dengan ini,selepas habis training khususnya,saya akan terus menikmati juadah yang di hidangkan oleh isteri dan pada waktu malam saya akan fokus kepada assignments dan study.

Saya baru sahaja selesai menjawab ujian akhir tahun pada hari rabu dan khamis yang lalu.Sistem pembelajaran di Australia sanggat mudah.Mereka begitu perihatin kepada kita jika sekiranya waktu ujian yang bakal di hadapi tidak dapat di ambil pada tarikh yang di beri.Saya di beri kelonggaran untuk menduduki ujian akhir tahun 2 minggu selepas tarikh yang di beri.Mereka turut melonggarkan sistem jika seseorang itu mempunyai tanggungjawab selain pelajar.Jadi,sebagai seorang atlit dan juga student dalam masa yang sama,saya dapat mempertimbangkan masa saya untuk bidang yang berlainan.Harus ditegaskan disini,ilmu itu pelita hidup.Jadi,tuntutlah ilmu walau di mana anda berada...

Aktiviti harian saya khususnya pada hujung minggu banyak di gunakan untuk memperbaiki mutu latihan saya dengan menonton vcd2 perlawanan saya bersama isteri dan juga melakukan aktiviti riadah di taman2 berdekatan bersama isteri.Dengan aktivit sedemikian,dalam masa yang sama ,kita dapat menjana minda untuk lebih cergas dan efektif.

Doakan kejayaan saya untuk kejohanan2 seterusnya.
Misi untuk mendapatkan EMAS PERTAMA MALAYSIA di OLIMPIK 2012
Sekian,Terima kasih..Teruskan dengan sokongan anda...1 Malaysia

W,salam

Azizul Awang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...